0
0
Індійський Scout проти Harley-Davidson Sportster: зіткнення легенд

Індійський Scout проти Harley-Davidson Sportster: зіткнення легенд

Бренд Harley-Davidson протягом багатьох десятків років є культовим у світі мотоциклістів. Сьогодні про нього знає навіть дитина. Американський проект настільки популярний, що в свідомості багатьох мотоцикл – це саме «харлей». Ім'я Indian поки маловідоме в Україні. Це теж американський виробник байків, який складає гідну конкуренцію «Харлею» на американському ринку. Власники бренду стверджують, що саме вони в далекому 1901 році створили перший серійний американський мотоцикл. Незважаючи на успіх компанії під час Другої Світової війни, який вона отримала завдяки виробництву військової техніки, в 1953 році компанія була визнана банкрутом. Велике відродження відбулося в 2011 році, завдяки компанії Polaris, яка викупила цей бренд і подарувала нове життя легендарним байкам Indian.

Сьогодні ми хочемо порівняти дві схожі моделі: Indian Scout виробництва Indian Motorcycle Company і Sportster – виробництва Harley-Davidson. Незважаючи на загальну схожість, байки мають ряд відмінностей. Розглянемо деякі аспекти.
Трохи про історію моделей. Різниця між виходом моделей у світ становить майже 60 років. Харлеївський Sportster перший раз побачив світ у 1957 році, і з тих часів конструктивні особливості істотно не змінилися. Перші байки Scout були представлені в 1920 році, але вже через 20 років випуск моделі повністю припинився. Відроджений в 2015 році, легендарний мотоцикл являє собою абсолютно перероджену модель з сучасними технічними рішеннями і дизайном. Внаслідок чого виник ряд відмінностей між байками, починаючи з їх технічних характеристик і закінчуючи дизайнерським рішенням.

Дизайн: класика проти сучасності
Прихильники класики віддадуть перевагу мотоциклу Sportster, адже за більш ніж 50 років, його дизайн кардинально не змінювався, залишаючись все так само олдскульним. Чого не скажеш про Scout. Крім сучасного дизайну, байк оснащений полегшеної алюмінієвою рамою, що, в свою чергу, сприяє комфорту та підвищеної маневреності, а також чудовою динамікою розгону.

Двигун і паливна система
V-подібний двигун мотоцикла Indian Scout має рідинне охолодження, на відміну від його «конкурента» Sportster, що позитивно позначається на його ресурсі і економії палива за рахунок більш стабільного теплового режиму двигуна і захисту від перегріву. Мотор «Харлея» має класичне повітряне охолодження. Крім вищесказаного, двигун Scout оснащений балансирними валами, які знімають зайве навантаження з картера (піддону) і вібрацію в цілому. За допомогою сучасних технологій та інженерної думки потужність мотора доведена до 97,7 Н*м при 5900 обертах х в хвилину. Це чудові параметри для мотора об'ємом 1100 см3. Потужність Sportster – 96 Н*м при 3500 обертах на хвилину.

Перевагою моделі Sportster є більший об'єм бензобака, 17 літрів проти 12,5 л на моделі Indian Scout. До речі, в моделі Indian Sportster привід дросельної заслінки здійснюється за допомогою електроніки, хоча це до душі не всім байкерам. Тому спочатку немає відчуття прямого зв'язку з мотоциклом. Хочемо зазначити, що нехай це і незвично, після нетривалого водіння упереджене ставлення до електроніки розвіюється. Зате ця функція дозволяє більш точно дозувати паливо.

Гальмівна система ABS для безпеки
Приємним доповненням до стандартної гальмівної системи середньовагового круізера стала антиблокувальна система гальм (ABS) у мотоцикла Scout. Вона дозволяє зберегти байку стійкість навіть при екстремальному гальмуванні, перешкоджаючи блокування коліс і зберігаючи надійне зчеплення з дорожнім покриттям. При цьому в рази збільшується безпека водіння мотоцикла. Гальмівні диски Scout – великого діаметру (298 мм) як спереду, так і ззаду: забезпечують чудове гальмування на будь-якій швидкості. У Sportster така опція відсутня.

Особливості підвіски
Підвіска мотоциклів Indian (в тому числі і моделі Scout) сильно виділяється своєю м'якістю і комфортом з ряду більшості дорожніх мотоциклів. Завдяки великому ходу підвіски: передня – 120 мм, задня – 76 мм, проти моделі Sportster, поїздка по поганому дорожньому покриттю не завдасть відчутного дискомфорту, а геометрії ходової частини Scout здивує чудовою маневреністю і легкістю в управлінні, що є ще однією явною перевагою перед моделлю Sportster.

Треба зазначити, що маневреність Sportster не поступається в цьому порівнянні, чого не скажеш про підвіску, тут відверто вона набагато жорсткіше, ніж у Indian Scout.

Центр ваги і висота сідла
Ергономічне сідло з натуральної шкіри і низька посадка з сідла – 643 мм забезпечують водієві комфортну їзду. Низький центр тяжіння помітно покращує маневреність мотоцикла. Допустимий кут нахилу – 330 дозволяє отримати задоволення від «спортивного» проходження поворотів. Посадка з сідла у Sportster трохи більше – 711 мм.

Колісна база: що дає її довжина?
Високопрофільні колеса Scout дозволяють мотоциклу не деформувати диски при «нерівностях» траси і можливі удари. А довжина колісної бази (1562 мм) дає можливість байку, як відмінно маневрувати на міських дорогах, так і легко брати великі швидкості. Довжина колісної бази Sportster – 1530 мм.

Офіційні представники американських мотоциклів Indian в Україні – компанія Custom Culture. В їх шоурумі Ви можете підібрати собі будь-яку модель легендарного мотоцикла, в тому числі і Indian Scout.

Якщо Ви все ще не визначилися з вибором між двома конкурентами Indian Scout і Harley-Davidson Sportster, пропонуємо Вашій увазі спрощену таблицю порівняльних характеристик. Але пам'ятайте, рішення «Хто крутіший?» залишається за вами.

 

Характеристики Indian Scout Harley-Davidson Sportster
Мотор
V-подібний, чотиритактний, двоциліндровий з рідинним охолодженням

V-подібний, чотиритактний, двоциліндровий з повітряним охолодженням

Об'єм двигуна

1132 см3

1202 см3

Паливна система

Інжектор

Інжектор

Привід на заднє колесо

Зубчастий ремінь

Зубчастий ремінь

Первинна передача

Шестерна, з зчепленням в масляній ванні

Ланцюгова, з зчепленням в масляній ванні

Потужність

100 hp

61.6 hp

Крутний момент

97.7 Nm при  5900 rpm

96 Nm

Коробка передач

6-тиступенева

5-тиступенева

Обсяг бензобака

12,5 літрів

17 літрів

Колісна база

1562 мм

1530 мм

Висота до сідла

635 мм

711 мм

Рама

Алюмінієва

Сталева трубчаста

Хід передньої підвіски

120 мм

109 мм

Хід задньої підвіски

76 мм

53 мм

Переднє колесо

130/90-16 72H

130/90-16 73H

Заднє колесо

150/80-16 71H

150/80-16 77H

Дорожній просвіт (Кліренс)

135 мм

105 мм

Суха маса

244 кг

255 кг
Продаж мотоциклів
Одяг та аксесуари
Наші роботи