0
0
Прощай, BMW, привіт, INDIAN, або новий співробітник компанії Polaris

Прощай, BMW, привіт, INDIAN, або новий співробітник компанії Polaris

Та ще який співробітник! Колишній ТОП-дизайнер BMW Motorrad, Ола Стенегард (Ola Stenegard), тепер працює в підрозділі Indian Motorcycles в компанії Polaris. Крім того, він прийшов не один, а з безліччю креативних ідей, які здатні кардинально змінити напрямок діяльності компанії. Що це за ідеї – розповімо у статті.

Ола Стенегард і його досягнення

Главою відділу дизайну мотоциклів BMW Motorrad Ола Стенегард пропрацював, ні багато, ні мало, 15 років. За цей час він, безумовно, брав участь у багатьох проектах, але найвідомішими стали S1000RR і R nineT.

BMW S1000 RR – серійний спортивний супербайк, який був представлений в Мюнхені у квітні 2008 року. Ця модель відома тим, що на гоночної версії саме такого байка їздила команда пілотів BMW Motorrad Motorsport на чемпіонаті світу з їзди на мотоциклах.

R nineT – дорожній/нейкед мотоцикл з максимально простою конструкцією і класичними рисами ретро-мотоциклів, який з'явився спеціально до 90-річчя компанії BMW.

Незважаючи на те, що останнім часом Ола займався переважно спортбайками і «боксер-твінами», його пристрастю були і залишаються американські «muscle bikes». У минулому він власноруч створював і будував всілякі кастоми, які були експонатами багатьох світових виставок, а деякі з них отримали призи на мотоциклетних конкурсах, наприклад, на Чемпіонаті Європи по споруді мотоциклів (AMD European Championship of Bike Building) і на Mooneyes в Японії. Саме тому перехід до компанії Indian для Стенегарда також своєрідне повернення до коріння, до улюбленої справи.

Ще однією причиною, яка спонукала дизайнера вибрати для подальшого кар'єрного розвитку компанію Indian, стала можливість будувати байки на базі V-твінів. Створювати мотоцикли саме з такими типами двигунів – давня мрія Стенегарда. Ще більше діяльного дизайнера надихають нові горизонти і перспективи, які перед ним відкриваються. І один з своїх планів він збирається здійснити незабаром.

Нова гілка розвитку Indian... спортивні мотоцикли

За словами самого дизайнера, незважаючи на успішну участь мотоциклів під брендом Indian в мотоциклетному спорті, лінійка «індіанців» не може похвалитися байками різних напрямків. В основному, це біг-твіни або мотоцикли в американському стилі. Але величезний потенціал бренду, як вважає Ола, дозволить з успіхом увійти в будь-який сегмент моторинку і утримати кращі позиції.

Кращим варіантом для руху вперед дизайнер вважає випуск під брендом Indian гоночних мотоциклів. Незважаючи на те, що байки класу суперспорт раніше ніколи не вироблялися компанією, відповідно, немає досвіду і наступності, на які можна було б спиратися, Стенегард впевнений, що двигун V-твін здатний забезпечити саме відсутню спадщину, а бренд Indian передасть новим мотоциклам свої унікальні особливості. В якості прикладу дизайнер призводить компанію BMW, про яку також судили, як про компанію, що випускає байки архаїчних конструкцій, так звані «pipe-and-slippers». Але робота дизайнера разом з іншими співробітниками зуміла розвіяти стереотипи.

Інші задумки геніального дизайнера

Пріоритетом Ола Стенегарда була і залишається доступна кастомізація байків, яка успішно зарекомендувала себе у проекті R nineT. Цю можливість дизайнер намагатиметься перенести і на нові моделі мотоциклів Indian. Стенегард вважає, що кастомайзинг – один з найважливіших факторів для власника мотоцикла, спосіб змінити не тільки характеристики водіння, але і дизайн, витривалість і багато іншого.

В майбутньому Стенегард прагне розвивати під брендом Indian такі типи мотоциклів як круізери і флет-трекери. Чопери в цей список не входять, але при доступній кастомізації, власник легко зможе поставити витягнуту вилку на свій мотоцикл. Про інших ідеях і конструкціях, які дизайнер планує привнести в компанію, він поки що мовчить. Ну що ж... час покаже.

Продаж мотоциклів
Одяг та аксесуари
Наші роботи