З «Harley-Davidson» в «Jameson» або як в «Custom Culture» кастом будували
Створити кастом – це не просто зняти все «залізо» з байка і замінити його іншим. Це – створити унікальний у своєму роді мотоцикл: твір авторської думки і умілих рук. Від оригінальної моделі залишиться тільки пам'ять: всі замінені деталі будуть підпорядковані певній ідеї. Саме про такий кастом і піде мова в цій статті. Знайомтеся, Jameson!
Передісторія і дизайн байка
Останній кастом в мотоциклетній майстерні Custom Culture – байк на базі Harley-Davidson Heritage Softail Classic – Jameson. Виник він після того, як головний механік CCU Workshop «загорівся» ідеєю перетворити класичний серійний «Харлей», який був придбаний на одному з аукціонів в Америці, в унікальний олдскульний чопер, спеціально для шанувальників стилю. Дизайн спочатку хотіли робити в стилі «Jack Daniels», але через його «мейнстримність» відмовилися. Компромісом стала ще одна, не менш відома марка віскі, – «Jameson». Сприяла вибору також гармонійна кольорова гама бренду: темно-зелений у поєднанні з бежевим. Щоб підкреслити стиль «старої школи», на байк були встановлені «фиштейли» – довгі глушники з «риб'ячими хвостами». Унікальності мотоциклу також надає авторська аерографія: всі малюнки виконані вручну, наклейки для прикраси не використовувалися. На створення кастому пішов приблизно місяць.
Технічні характеристики Jameson
Говорячи про створений кастом, простіше сказати, що залишилося від старої моделі, ніж перерахувати всі замінені деталі. Залишилося справді небагато: двигун Twin Cam 88B з 5-ти ступінчастою механічною коробкою передач, гальмівна система і частина рами з маятником. Велика частина рами була переварена на стапелі, згідно з усіма технологіями: з витягами, з отжигами, з використанням суцільнотягнутих труб, відповідних правильної марці сталі. На мотоцикл була встановлена вилка Springer – репліка першої серійної американської «харлеєвої» вилки, трохи спрощена. Вона як не можна краще вписується в стиль «а-ля ретро». Ланцюгову передачу замінили на ремінну BDL, що сприяло зменшенню ваги мотоцикла, спростило його конструкцію і ремонт. Самостійно в майстерні були виконані кермо байка, сидіння, проводка, повороти (Rizoma), зроблені крила заготівель. Змінилася і паливна система: з інжекторної на карбюраторну, Mikuni, що дозволило збільшити потужність мотора. Крім цього, встановили тюнінговий блок управління двигуном (Thunder Performance), блок управління електронікою (motogadget), також були встановлені нові колеса і безліч інших деталей Мотоцикл Jameson брав участь у виставці «Мотобайк», де завоював безліч симпатій і схвалень. Також кастом користується популярністю і в якості атрибута для фотосесій. Майстерня Custom Culture втілює в життя найсміливіші мото ідеї, має все необхідне обладнання та кваліфікацію персоналу для того, щоб зібрати байк з нуля, а також оновити Ваш байк за допомогою зовнішнього і внутрішнього тюнінга.
Характеристики Jameson | |
Мотор | Twin Cam 88B |
Об'єм двигуна | 1450 см 3 |
Паливна система | Mikuni, карбюратор діам. 45мм |
Привід на заднє колесо | зубчастий ремінь |
Первинна передача | BDL-EVO, зубчастий ремінь |
Крутний момент | 106 (+) Н/м |
Коробка передач | HD, 5-ти ступенева, механічна |
Колісна база | 1740 мм |
Рама | сталева трубчаста, кут рул. кіл. 32 гр. |
Переднє колесо | 120/70 R21 |
Заднє колесо | 150/80 R16 |
Дорожній просвіт (кліренс) | 130 мм |
Сухий вага | близько 285 кг |