0
0
Кастом проект KOMAHA на базі серійного мотоцикла YAMAHA V-MAX

Кастом проект KOMAHA на базі серійного мотоцикла YAMAHA V-MAX

За основу кастома взято серійний мотоцикл Yamaha VMX-1700. Все, що залишилось майже недоторканим – це рама, амортизатори (включно з передньою вилкою) та гальмівна система, яка зазнала незначних змін, а саме – було перепрокладено магістралі та виготовлено деякі нові патрубки.

Дизайн проекту розробила майстерня Custom Culture відповідно до основних вимог клієнта, однією з яких було збільшення об’єму паливного баку. Для виготовлення корпусу мотоцикла було обрано алюміній, що значно знизило вагу мотоцикла, але ускладнило сам процес виготовлення. Силові елементи також виготовлено з високоякісного авіаційного алюмінію марки Д16Т та аналогів. В результаті об’єм паливного баку було збільшено з 15 до 22 літрів. Суха вага була також знижена не лише за рахунок використання легкосплавних матеріалів, але й завдяки конструктивним змінам багатьох елементів. Суттєвій модернізації піддалась і електрична частина, а саме: повністю «перебрана» проводка з внесення додаткових електронних елементів для забезпечення правильного сумішоутворення та видалення деяких незатребуваних після модернізації частин та механізмів. Багато з компонентів змінили своє розташування, для зручності доступу до них, в разі необхідності, але без шкоди для дизайну. Наприклад, запобіжна коробка та регулятори амортизатору.

Повністю замінили панель приладів на Motogadget – дизайнерське рішення без жодної шкоди для електроніки мотоциклу. При цьому збережені штатні роз’єми, до яких у будь-який час можна підключитись та зчитати необхідні параметри, або провести діагностику електросистеми мотоцикла. Встановлено нове заднє колесо 240Х40Х18 для покращення зчеплення з асфальтом, порівняно з рідним 200-м «катком». Що є серйозною перевагою після, хоч і незначного, але збільшення за потужністю – встановлено фільтри нульового спротиву K&N; модуль коригування вприскування BAZZAZ; вихлоп низького спротиву «прямоток», до речі тез виготовлений Custom Culture.

Головна фара HELLA Bi-Led вмонтована в корпус також виробництва нашої майстерні з регульованими кріпленнями. Замість керма установлено klipon-и Rizoma, більшою мірою для надання мотоциклу біль гармонійної форми та «приспортивленої» посадки, адже 16 клапаний 4-х циліндровий мотор цього звіра об’ємом 1700 см3 та обертаючим моментом понад 170 NM розганяє його майже до 300 км/год, а відмітку в 100 км/год набирає лише за 2,5 секунди. Щодо дрібниць – вказівники поворотів та приладова панель марки Motogadget; пробка баку, дзеркала, підніжки, руків’я керма – італійського бренду Rizoma.

Стоп сигнал виготовлено вручну, як і багато інших елементів, наприклад, кронштейни підніжок, важелі, номерна платформа та ін.

До речі, система охолодження також не залишилась без уваги, а саме було змінено конструкцію патрубків, термостат (корпус) довелось виготовити з нуля, так як рідний встановити всередину корпусу було неможливо. Слід зазначити, що на охолодження двигуна ці нововведення ніяк не впливають. Корпус радіатора також hand made, як і переднє крило все виготовлено з алюмінію вручну.

Мотоцикл пройшов дорожні випробування, власник цього ексклюзивного байка залишився дуже задоволеним!

Продаж мотоциклів
Одяг та аксесуари
Наші роботи